2008 06 28. E-leikas, Pievos;
+15 - +22oC, 2-7-9 m/s
(C)
Sudėtinga ta debesų anatomija. Formaliai, iš pusiau giedro dangaus vasara gero vėjo nelauk. Iš pravažiuojančio juodo debesies lauk gražaus gūsio. Iš ateinančio audros debesies nieko gero nelauk o bėk saugot savo inventoriaus ant kranto...
Na maždaug taip bet ne visai. Ši diena parodė kad viso būna ir nebūtinai kaip kad standartiškai.
Windguru Elektrėnuose prognozavo daugiausiai vėjo iš "ranka pasiekiamų" spotų.
Pievos buvo menkai nuklotos burėm. Vėjo matuoklis rodė gerokai mažiau nei tikėjomes. Man, atsivežus tik X-fire ir 7,8 2XC nieko kito neliko kaip pakeitus nuostatas iš "kaifas" į "drožykla" takeluotis ir lipti į vandenį. RS susitakelavo 10 m2. Pievos po mažu puošėsi burėmis.
Iki kokios 15os nieko gero nebuvo. Prabėgantys tamsesni debesiukai pagūsiuodavo, bet manęs neištraukdavo. Ir retą formulistą ištraukdavo. Horizonte pasirodžius sienai lietaus sumišo jausmai. Turi užpūsti, bet o jei koks žaibas? Žaibų nebuvo, vėjas kokių 8-9 metrų varė, plaukė visi kas buvo vandeny. Lietaus lašai didžiuliai, džiaugiausi kad plaukiu su akiniais.
Po to vėl ramu.
Danguje šviesūs, balti debesys pranašavo pabaigą. Tai ta proga sukau aštuoniukes, ir dar bile ką, ko pasekoje, nusiplūkiau ir norėjosi jau lipt į krantą.
Visai netikėtai ėmė, nei iš šio nei iš to, pradėjo pūst. Apie 7m/s. ir non stop ir gana lygiai.
Kai jėgų nebeturi, viskas blogai gaunasi. Tada nervai nelaiko, tada dar labiau pavargsti. Taip ir buvo. Su šūkiu "nuodėmė per tokį vėją neplaukt" bandžiau lipt - plaukt, bet gavosi labai sunkiai. Nusikaliau kaip ciuckis. Net tingėjau bures suvyniot.
Debesys nesikeitė, vejas po biške rimo...
Gaila pamiršau GPS laikrodi pasiimti, butų įdomu pažiūrėti mano murkdymąsį vietoje ;-)
Romas varė daug ir toli...
Vėl kankina alergija...
Bet supratau, kaip galima vairuoti burę darant vandens startą. Tik tokiu būdų reikia labai daug vietos dreifui;
Tęsiasi spinoutų serija. Jau pradedu kompleksuoti dėti kojas ant lentos galo;
Reikia 8,5-9 kvm burės. Su siaubu pagalvoju apie jos traukimą iš vandens;
FFW pompuojant VISAI nelipa iš vandens. Palyginus su maniške FW.
Jei plaukdamas su FW gali sakyti kad lenta - karvė, per čiopą neina, nesisuka ir t.t., tai su X-Fire jau viskuom pats kaltas. Negerai - atmazų nėra ant ko padėti.
SeaSpec'ai patamsina vaizdą. Atrodo viskas niūriau, audringiau. Reikia įjungti ausis, kad suprastum kokį akių/realybės koeficientą pritaikyti.
Mindaugas sulaužė FW giką. Kurgi per tokį vėją su 11ka lakstyti...
Po viso vakarykščio tampymosi jaučiuosi kaip šitas bičas:
Pažintinė debesų anatomija
Autorius:
Mulia
Užsisakykite:
Rašyti komentarus (Atom)
Puiki diena !! Visi varem su pitakais, su Mulia drozem pavejini ir vandens starta ! :)
AtsakytiPanaikintiJuokauju be abejo, bet vis tiek diena uzskaityta teigiamai.
Buvo viena is tu dienu, kai vis tik reikejo turet susitakelavus viska, norint maksimizuoti plaukima. Kai maziau pute - buvo labai smagu nuglisuoti su 10ke, kai kiti stoviniavo. Is kitos puses buvo tikrai nesmagu laukti, kol nurims biskele neturint susitakelavus 7kes. Reikejo nepatinget ir turet viska. Bet kokiu atveju uzplaukima uzskaitau, rankas nutampytas nuo 10kes skauda ligi siol.
Nu žiūriu netinginiavot ir turėjot gero laiko. Net pavydu šiek tiek :)
AtsakytiPanaikintiskaitau ir figelinu ! - is kur pas zmones tiek sveikatos ir entuziazmo ?! :)
AtsakytiPanaikintiBobas32 30 Bir 2008 21:45
Sveiki, pagaliau pirmasis etapas vojažo per varžybas baigtas. Didysis Joninių savaitgalis - 4 dienų varžybos Nidoje (5 formulės ir 16 slalomo, deja ne visuose plaukimuose galėjau dalyvauti), tada dvi wave dienos Akinyje, tada pervažiavimas į Pavilostą ir dar 11 Formulės užplaukimų. Taigi, 9 dienos iš kurių plaukta 8. Rimtas reikalas.
Rezultatais pasigirti negaliu. Bet galiu pasigirti trofėjais. Audi lipdukas labai tiko ant mano Corollos kapoto. Ant kiekvieno žiedo galėčiau po galvą pasmeigti. Uldis LAT77 (pirmoje vietoje mano sąraše) ilgai džiaugėsi antrą kartą gimęs. Katapultavosi finišo linijoje tiesiog man ant nosies ir nebeturėjau kur dingti. Kažkokiu būdu tilpau tarp jo "kūno" ir jo inventoriaus.Formulės vairu pilnu greičiu kirtau jam palei veidą. Būtų su barzda - būčiau patrumpinęs. Antras saraše Bruno (LAT134). Du susidurimai su juo vieno užplaukimo metu. Vėliau tik jį pamatęs plaukiau į priešingą pusę. Trečias žiedas skirtas Preisui. Prie viršutinio ženklo susidūriau po savo gyvenimo starto. Niekada dar taip išlindęs nebuvau, ir pirmame dešimtuke nesikoviau dėl vietos prie pirmo ženklo. Burę išsikėliau tik iš antro karto ir buvo žiauriai pikta. Jeigu dar nebūtų Preiso dešinys halsas - jo galvą kabinčiau ant pirmojo Audi žiedo. Ketvirtam žiedui dar yra keli kandidatai. Bet vis dėlto jį skirsiu Deboichetui.
Super kelionė, bet per ilga kaip varžyboms, per daug įtempta kaip poilsiui. Pavaryta galima sakyti iš didžiosios raidės. Ir ne dėl rezultato, o dėl to - kaip jautiesi po visų gerų ir negerų startų. Likau pasitenkinęs
Sekanti (Grand Vojaž II dalis) išvyka turėtų skambėti taip - į Suomijos BC - keltu į Suomiją, tada keltu iš Talino tiesiai į Gdanską ir į Lebą, tada atgal keltu ir važiuoti į BC Estiją. Ir po kokių 3 savaičių varžybų būtų galima parvažiuoti į Lietuvą (Manau į Leba nevyksiu. Corolla - Audi streikuoja ir važiuoti nenori).
Kas nori į nosį?
nu kuo geriau sekas tuo daugiau noris :)
AtsakytiPanaikinti