Boards Aug (2)

Pratęskime Boards žurnalo apžvalgą.



Taigi tips and trick kaip skraidinti su lėktuvais burlentes.


British Airways paskelbė kad nebepriims burlenčiu surfboardų ir pan į lektuvus, nes tipo netelpa. Burlentajai pasišiaušė, bet nieko negalėjo padaryti. Už tat Virgin airlines pasakė kad vienas keleivis gali vieną burlentę veštis nemokamai ;-) Taigi pirmas tipsas: neskraidykit BA.


Šiaip į lėktuvą normaliai tilptų apie 10 burlenčių be didelių problemų. Tad tūrio problemos neturėtų būti.

Lieka Svorio problema. Bet vėlgi, golfo lazdų rinkinys, kurį BA vežtų nemokamai yra sunkesnis už mūsų lentas (juk EasyRaiderio nesivežam lektuvais).




Čarteriai. Anor Boards’ų čarteriai palankiasias būdas vežiotis lentas ir rig'us. Du maišai – vienas lentai kitas burėm- neturėtų sverti daugiau 32kg. Jei čarteriniai leidžia sumokėti iš anksto, tą verta padaryti, nes nereikės gaišti laiko begiojant po oro uostą ir labiau tikėtina, kad stufą paims.




Tvarkaraštiniai skrydžiai. Čia jau praščiau. Viskas brangiau ir labiau komplikuota. Verta aplankyti http://www.oceansource.net/airlines/ ir pasitikrinti reitingą. Natūralu Air baltiko/FlyLal’o ten nėra…

Cheap flights. Ryanair’as ar panašūs pasirodo ne tokie jau baisūs kaip turėtų būti pagal savo lupikavimo profilį. Ryanas ima fiksuotą sumą. Kiek perskaičiau 30 eurų/vnt.

CARGO. Brangiau bet žymiai patogiau. Bandžiau peržiūrėti kiek FlyLAl cargo kainuoja, bet neradau. Vienintelis dalykas kad neva minimalus svoris 45 kg.

PAKAVIMAS. Tetom iš chek-in kartais sunku paaiškinti kodėl du maišai viename komplekte. Tad darykit kaip norit, bet viena pakas negali viršyti 32kg. Nes anot ES sveikatos instrukcijų krovikai nuo sunkesnio svorio raumenys plyšta…

Kaip sumažinti svorį:

  • rinkitės teisingus maišus. Ratukai suteikia mažokai patogumo bet prideda daug svorio;
  • venkite triaukščių maišų. Trys lentos tikrai svers daugiau nei 32 kg, o vežant dvi bus papildomo svorio;
  • Iškratykit smelį ir išdžiovinkit;
  • Galima atsisakyti burių maišų. Ypač tų burių kurios turi užkabinimo kabliuką;
  • Taip pat stiebų įmaučių galima atsisakyti;
  • Jei keliaujat keliese – pasiskirstykit kas ką veža. Vienas atsuktuvus, kitas lačių reguliuotojus ir pan.

Natūralu, kad transportuojant gali rastis traumų. Tad lenta turi nebūti palaidame maiše, aštrūs daigtai, kaip trapės kablys, turi būti toli nuo pažeidžiamų plotų. Kaip benutiktų, verta įsimesti remonto reikmenų.

Tai lyg tiek iš Rugpjūčio.

5 komentarai:

  1. Į SFO nuskraidinti FW komplektą berods su 2iem rigais kainavo ~1500lt. Siųsta per kažkuria transporto firmą.
    Iš asmeninės patirties - jei turi negabaritą, tada darant rezervaciją reikia gauti patvirtinimą, kad nXk ismatavimu daiktas bus priimtas i lektuva. Ba itariu jei skrisi su SAAB'u , tai Easy Rideris gali ir per skyle netilpti :) Taigi gavus patvirtinima, i lektuva tikrai priims, tik nezinia kiek tai kainuos. Man Miunchene vezant gika paklause "kas cia?" - turejau neapdairumo pasakyti windsurfing stuff. Tada jie paziurejo i kainorasti, o uz windsfurging turbut brangesnes kategorijos nera - tai nuplese ~100usd ar panasiai. Manau jei busciau sakes "vamzdis", gal but buve pigiau (kad sulauzys nebijojau, nes buvo supakuota puikiai).
    Aisku vezant lenta bus akivaizdu, kad tai WS lenta, o ne siaip fanieros lakstas (na nebent SB FW sueitu kaip fanera :).

    AtsakytiPanaikinti
  2. Visuose musu organizuotose kelionese mes is anksto suderiname burlenciu gabenimo salygas. Tai ilgas derinimas ir susirasinejimas su avia kompanija, trunkantis kelis menesius. Vienais metais nesutiko priimti visu lentu i viena lektuva, tai teko skristi dviem skirtingais lektuvais. Pernai i abi keliones (Tenerife ir Egipta) berniukai savo zaislus veze nemokamai. Na tik reikejo Eglei prabangius gerimus atvezti uz tai.
    Gintas i viena maisa sukisa 1 wave lenta, 3 bures, 2 RDM stiebus ir 1 gika. Sutelpa i 35 kg. Jeigu turi popierius patvirtintus apie zaislu gabenima, tai del tu keliu kg didelio reksmo nebuna. Skrendant atgal niekas nesveria maisu. Tenerifeje nurodo prie kokiu vartu nunesti ir viskas. Egipte uzdejo leibeliukus ir viskas, bet musiskiai dar palauke kol ateis vietiniai ir ikiso jiems pinigu, kad nesudauzytu inventoriaus.
    Siaip vezant inventoriu daug MARAZMO.
    Anzela

    AtsakytiPanaikinti
  3. beje Gardoje savaite nuoma ~170-200eur. Aisku FW pasiuloje nera, bet freeraido, freestailo ir kt yra. Tai nelabai ir beapsimoka veztis savo. Na nebent kelioms savaitems vaziuojama...

    AtsakytiPanaikinti
  4. Jo ... savo inventoriaus vežiotis finansiškai neapsimoka, nes niekas negarantuoja, kad jis bus pristatytas sveikas. Šiemet El Ture buvo nukentėjusių (gerai kad nedaug). Tik tiek kad smagu turėti savo mėgstamą daiktą vietoje.

    Na dar automobiliu per spotus važiuojant galima. Bet čia per savaitę neapsisuksi.

    AtsakytiPanaikinti
  5. Pas musiskius El Ture sugadinimai buvo tikrai menki, o vat pries mus buvusius latvius vienoje is burlenciu jie rado skyle, pro kuria galima buvo prakisti kumsti kiaurai.
    Del sugadinimu, tai reikia iskart kreipti i oro uosto administracija. Kazkada , net neatsimenu is kur skridome, as pastebejau stiebo storumo skyle lentos maise oro uoste. Tai buvo surasytas protokolas ir po dvieju menesiu man buvo pervesti 300 lt uz sugadinta ir netinkama naudojimui lentos maisa. Gintas ir toliau skraido su siuo maisu. Kazkas mane tada buvo supykdes oro uoste, kad as emiausi siu veiksmu.

    AtsakytiPanaikinti

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.