2007 12 21 VNO
Nežiūrint to, kad mano totaliai negerbiami kaimynai baigė klausyti Ivanuški international 12a valandą nakties tik po to kai koja įspyriau mus skiriančia kartoninę sieną, o beigi pradėjo penktadieninės razborkės alk-Jonas su alk-jono-Boba nuo 8ių ryto, pavyko išlaikyti sleeping mode iki pat 9nių ryto. Lygiai 9 00 paskambino Kapalinskas, ir paklausė ar aš nesiruošiu vežtis printerio. Tokia mintis man iš karto paskatino atsiminimus vieno įnamio turėto prieš gerus ala-10 metų, kuris iš tiesų turėjo mobile printerį kuris dar net spausdinti sugebėdavo. Since aš tokio neturiu, o maniškis yra Canon Pixma 4000, dimensijų maždaug p*g*a=45*35*15 cm aš pamaniau kad tai jau būtų visiškas nonsensas, bo jau kompo vežimas buvo po klaustuku, o kam to printerio vidurį kalnų?? Mes ten kompais dirbsim ar ką? Žodžiu, 9 00 skambutis mane išmušė visiškai iš vėžių gal mano nesupratimu ko mes skrendam į Šveicarija, gal aplinkinių kreizovom mintim. Tačiau galutinai pabudęs galų gale supratau kam Kapai printerio: jis norėjo atsispausdinti boarding pasą. Na, bet buvo jau, anyway, vėlu.
Kelionė į oro uostą dar kartą patvirtino, kad seni žmonės yra socialinio stabilumo premijų laureatai. Kišom visą stufą (du didžiuliai burių maišai, džumbo lagamonas, plius du keleiviai į middle class VW Borą. Kodėl? O gi todėl, kad džumbo C5 sunkiai telpa į parking slotą numatytą prie namų.
Neverzeless, kelionė į oro uostą neužtruko ir su god deam Bora. Zerefore ačiū už safe and sound liftą[1].
Chek-in‘as praėjo sklandžiai, nežiūrint to, kad teko susimokėti už oversize maišus (kaip ir planuota) ir Kapalinskaitės su Paškovsio moraliniu vėlavimu.
Bet, gerbiamieji, chek this out! Kai bare geri alų už prabangius 10lt, ir patronuojanti ponia nekviečia jūsų pavarde, nereikia sustresuoti ir susiversti likusio pusės puslitrio per 5 sek. Nei estetikos nei reikalo. Po to tenka stovėti apsikabinus Lit-cargo autobuso stulpą.
Air baltic‘as turėtų susigėsti. Suprantu buterbrodai ir similar food gali būti mokami. Bet kankinti tautiečius troškuliu yra negražu kaip bežiūrėsi. Promoutinama kiniška arbata su ženšeniu ir medum už 5lt tikrai nepasiekė siekiamybės kondicijos. Vanduo beigi sultys aircraftuose turėtų teketi upeliais, nes kiekvienas tūlas pilietis yra padaręs po gramą kitą, kas naturaliai troškina low-hi-low perturbacijose.
CPH
Man tai ką. Aš turiu 4 valandas bileko užsiiminėjimui. Bet kam stumdyti vargšus žmones gate A13-Chekin-Gate A14? Tipo nepadaryta inter-carier duombazė? Paskaičiuokim kiek tokiom sistemom kronų-eurų išleista.
Dabar sėdžiu po 70lt / 75 gr steikiuko ir 25lt /0,5ltr Tuborg kalėdinis-edition alučio, baigiasi latpopo batareika...
Apėjau visą CPH ir radau rozetę. Pasirodo rozečių visame pastate yra maždaug 3ys.
Lėktuvas, kaip priklauso buvo nukeltas viena valanda vėliau.
Ciūriche radau visiškai džiaugsmingai nusiteikusius kaliegas. Vietoje prabangaus Renault Traffic gavome Kia Carnival. Žinoma 8 žmonės ir krūva stuffo į tokią mašiną negali tilpti. Zerefore Kapa, Darius ir Aušra išbandė prabangius Šveicarijos viešuosius transportus. Iki Interlageno su traukinuku, po to autobusu.
Kia atvažiavo lygiai tokiu pačiu metu kaip ir autobusiniai.
Pasitiko neįtikėtinai svetingi, kalbūs ir prielipos šeimininkai. Šiuo metu yra 01:43 ir neatrodo kad jie susiprastu dingti iš chaleto.
Na bet tam kartui einam miegoti. (5:30)
skaiciau ganetinai ramiai iki Kia Carnival :))) (tik nepagalbokit, kad juokiuosi piktdziugiskai)
AtsakytiPanaikinti