Carbon Fiber


Mano X-Fire anglinis, Krrukio TT anglinis, RS SpitFire anglinis... Tai nieko sumokam litą kitą ir turim rimtą daiktą. Nu bet kai šitą pamačiau, tai jau way too much!

Palmer PLATINUM LE Snowboard
All Mountain Snowboad For Intemediate To Advanced Riders. The Bugatti Veyron Of Snowboards
With its 100% carbon construction, the Palmer Platinum LE is the benchmark for all of Palmers technology...

1399 SVARŲ. Tai jie ką galvoją? Intermediate board!!!












Kita vertus kol RS su Krrukiu Kertuojuose plaukiojo, aš su vaikais šašlą kepiau. Niam niam.


O kodėl anie buriuotojai tyli - nesuprantu...


3 komentarai:

  1. Tokia lenta būtų gaila net važiuot. Tiesiog pasidedi po stiklu ir grožiesi :)

    Apie pasiplaukiojimą Rimvis gal daugiau parašys. O apie save ... Patenkintas aš tuo TT. Maloniai stebina kaip ilgai ji glise išsilaiko. Atrodo, kad net ilgiau už mano senąją. Suktis prieš vėją visai kitaip nei su senąja. Reikia viską greit ir tiksliai daryt. Tas gerai. Bus proga atidirbt tikrą normalų tack'ą. Ne kiekvienas gaunasi, bet jau išeina. Dar smagu labai pasigauti kokį didesnį kalniuką kad išmestų į orą :)
    Na ir jau minėtas lentos "gyvumas" maloniai džiugina. Buvo kiek neramu kaip elgsis prie silpnesnio vėjo ...

    Vienas niuansas, kur, manau reikės profesionalaus inputo tai upwind. Ne glise plaukia. Glise kai daug vėjo irgi plaukia. Prie silpnesnio sunkiai ... Ką aš dabar darau, tai perkeliu svorį ant priekinės kojos (tiesa sakant visuomet stengiuosi tą daryt), ją "užrakinu" ištiestą, o galinę stengiuosi apkrauti lentą daugiau iš viršaus. Ir šiek tiek galine lyg verčiu lentą į vėją ... Kai daug vėjo tas veikia. O va kai ant ribos tada nebelabai. Bais smalsu kaip reikia daryt iš tiesų.

    AtsakytiPanaikinti
  2. man prie ribiniu irgi labai sunkiai (if any) kylu

    AtsakytiPanaikinti
  3. Pirmas grafas matyt mano. Visgi su slalominemis (25km/h) man toli grazu iki FW rezultato. Bet visumoje tai smagu buvo. Nors ir trumpai, bet isimintinas sezono uzdarymas. Saule, vejo i valias. Svarus vandenelis ir smeliukas. Visai kaip Egipte - nori pabandai slalomine, paskui wave'ine. Cia kaip naujo inventoriaus testas kur nors Dahab'e.

    AtsakytiPanaikinti

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.