Metai

Užplūdo sentimentalūs prisiminimai ir mintys.
Pernai metais maždaug tokiu metu, tik keletą dienų anksčiau, buvome pasijutę "kietais" vyrais, ba plaukėme prie ~+7c ir lietaus Kertuojuose. Nors ir neprisukome daug km, bet kažkaip atsiminimai leidžia man šypsotis ir kažkuo džiaugtis. Buvo savotiškai labai smagu. Smagu , kaip kažką kvailo, linksmo, orgininalaus ir nepiktybiško nuveikus :)

Kita vertus tądien (10.13d.) berods jau snigo vakare ir aš buvau beveik įsitikinęs, kad sezonas baigtas. Man iš tikrųjų baigėsi, Krrukis su Mulia plaukė kaip ruoniai iki Visų Šventųjų.

Šiandien 10.16d. ir , visa laime, dar sniego nieks neprognozuoja. Be abejo po kelių savaičių aš sniego lauksiu labai labai, bet kolkas dar gali palūkėti. Ir vis tik šiemet manau sezonas man bus ilgesnis ;) Planas minimum - paplaukti dar šį savaitgalį. Planas maksimum, įtariu dar porą kartų.. Iki Visų Šventųjų kažkodėl abejoju ar pritempsiu, bet ką gali žinot.

Tačiau nors sezonas nesibaigė, galiu drąsiai pasakyti, kad jis yra geras. Galbūt ir norėjosi plaukti daugiau, nei plaukiau, progresuoti greičiau, nei progresavau, tačiau visumoje jaučiu, kad visi mes perėjome į kažkokį kitą lygmenį. Na bent jau aš, tai normaliau plaukti pramokau. Krrukis išaugo RRD SX, Mulia susidragauvo su slalomu. Taigi viskas gerai.

Posėdis tęsiasi !

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.