e-shops

Visai neseniai išbandžiau lietuvišką e-shopą pigu.lt

Nežiūrint to, kad sistema aiškiai pas juos lypova, ir galai su galais nesueina, galim užskaityti kaip neblogą lietuvišką e-shopą.

Kas nepatiko:

-pasirenki dydį, o užsakymo lape nesimato kokį įdėjai;

-Kurjeris važinėja trigubai greičiau nei pas juos sukasi servakai (pranešimą kad prekė pristatyta gavau po 5 kalendorinių dienų);

- ant etiketės parašyta 2mm (kokio ir norėjau), ant pačio drabužio parašyta 5/3.  Įtariu mm, ko daugiau. Taip ir likau nesupratęs ką galų gale nusipirkau...


Antras dalykas, kuris mane konkrečiai subiesino tai aptarnavimas. Sakiau nerašysiu apie tai, bet kadangi nesamonės toliau vyksta, tai jau sorry.

Spalio 22ą vyksta pirkimo procesas.

Situacija gana juokinga: besilankydamas Vichy vandens parke, pastebėjau kad ten crocs'ai yra pigiau ant ~20lt nei pigu.lt bei open24.lt. Kitą ryta nuėjęs į pigu.lt žiūriu:

clip_image002

YES! Ta pati kaina. Tiek to, sumokėsim 5lt uz atvezima.

Spaudziam  Baya

clip_image002[8]

KUR 118LT??????

Pagalba?

clip_image004

Neveikia

Laukiam kitur:

clip_image006

Sulaukėm pagalbos. Pokalbis truko maždaug 1.5h!

Pardavejas: Sveiki atvykę į pigu.lt aptarnavimo skyrių. Nuoširdžiai tikimės, kad galėsime pagelbėti Jums

Pirkėjas: Galiu paklausti?

Pirkėjas: palauksiu. pasidare idomu kiek laiko tai truks

Pardavejas: sveiki

Pirkėjas: o

Pirkėjas: sveiki

Pardavejas: klauskite

Pirkėjas: nuriu paklausti apie cocsus

Pirkėjas: kaina baya. nubraukta didele, parashyta nauja 118lt. ieini - kaina didzioji

Pardavejas: nelabai supratau apie kokia preke kalbate

Pirkėjas: crocsus

Pirkėjas: http://pigu.lt/drabuziai_avalyne_aksesuarai/batai/vyrams/vyriska_crocs_avalyne_baya?id=138747

Pirkėjas: alio?

Pardavejas: taip matau, tuojau pasitikslinsiu

Pirkėjas: na ir kaip? nes dar turiu klausimu

Pardavejas: tuoj turetu buti sutvarkyta informacija apie preke

Pirkėjas: i kuria puse?

Pirkėjas: ar ji bus 118lt ar 139?

Pardavejas: kaina jau pataisyta, 139 Lt

----------

Tuom Crocsu pirkimas ir baigėsi, bet nusipirkau minėtą liemenę.

Šian susiruošęs rašyti apie e-shopus nutariau pažiūrėti kaip mano crocsai gyvena. Vėl tas pats apgaudinėjimas:

image

image

Dabar dar gražiau. Ne tik kad ne mažesnė kaina, bet dar ir didesnė!!! BEWARE!

 

Bet mes ne apie tai.

Turint omeniuje, kad Cibui šiais metais suplojom kruvą tukstančiu ir viską sužinai tik iš ekstreemų forumiuko – nerimta. Na bet tai jau geriau nei Gintas,  kur ką jis uri ir kur jis turi visai neaišku. Bandome spėlioti.

Pagirtina iniciatyva bures.lt. E-shopo varikliukas lyg ir veikia, bet prekių atnaujinimas mirė. Gaila. Man tokiam tinginiui būtų akstinas ten pirkti labai nesiparinant dėl važiavimo į Kauną.

imageX-pro turi saitą, kuris panašu galėtų pretenduoti į gražiausio titulą. Kol nenueini iki informacijos kurios tau gali prireikti…

Prekės kaži kur slepiasi o nuotraukos galėtų būti ne taip bukai copypastintos.

O dar būtų tiesiog fantastika, jei kas nors nepatingėtų sudėti bent linkus į konkrečias prekes.

 

Kas daugiau? Lietuvoje nebežinau.

RS bandė per e-bay.com pirkti. Viena vertus nelabai aišku ką perki. Kita vertus su tokių gabaritu šipmentu labai blogai. Tai š ir gavos ;-)

Normalūs e-shopai iš anglijos į Lietuvą nesiunčia, iš amerikos tuo labiau. Su vokiečiais sunku dėl kalbos, france visai kažkur anapus…

A dar turime patirčių, kaip užsakoma burė Kanadoje (ane?), shipinama pas ką nors pažystamo į štatus, tada važiuojant namo paiemi ją su savimi… Na liubitelia taip sakant…

Dar turime patirčių kaip giką iš vokietijos vežesi namo. Į karstą panašus įpakavimas sukėlė nervų visoms transportavime įtrauktoms personoms…

Kokias e-galimybes dar turėtų žinoti tūlas burlentajus?

Žodžiu perkam web 0.1 stilium ir džiaugiamės tet-a-tet bendravimo privalumais…

10 komentarų:

  1. Nors postas kvepia pagieža, bet leido nusišypsoti man :)

    Galų gale sutinku su autoriumi, kad e-shopu srityje ant LT gyvename Web 0.1 eroje. Beje ne tik eshopų, bet ir pvz. avialinijų/ kelionių srityje :)

    Aišku, kai turėjau galimybių, tai didelių problemų pirkimas USA ir transportavimas į LT nesudarė. Ar taip, ar taip vežiesi į Lietuvą lagaminą - tai dar vieną paketą pridėti nesunku. Tuom labiau, kad pasisekdavo išvengti didelių mokesčių.

    Paskutinis pavyzdys pirkimo lentos ebayjuje Austrijoje satisfakcijos neatnešė. Minusas ne tik į Lietuvos, bet ir į visos ES daržą. USA nebūtų problema už ~100-200 usd atsigabenti lentą iš Alaskos į Floridą :)

    Trečia vertus, būnant USA viską (pabrėžiu - VISKĄ) pirktum internetu (incl. crocsus:). Ir tada pasigestum face-2-face eros bendravimo pas Cibą, kai pašneki ne tik apie lentą, bet ir apie Tarifą, Egiptą, tazikus, kaitus ir kt. BET... - už bendravimą su Cibu (ar kitu pardavėju) paprastai tenka sumokėti kainos premiją (ne visada, bet dažniausiai).

    P.S. Xpro www man visai neveža

    AtsakytiPanaikinti
  2. Hmm ...

    Matai stuf'as ne crocs'ai. Ir rinka jam ant LT ne tokia kaip batams.

    Tad ir sandėlį laikyti sau gali leist tik nedaugelis pardavėjų.
    Ir tai jei pažiūrėjus į sandėlio turinį ten tėra tik "einamiausi" daiktai.
    Yra gan didelė rizika pasidėjus daiktą sandėlį jį ilgai ten turėti.
    O ką kiekvienas parduoda, manau, gana aišku. Eini į internetą, renkiesi ir užsisakai.
    Aišku, kad potencialiam klientui padėjus prieš nosį norimą daiktą jo apetitas pirkti tik kyla, bet tas malonumas gana brangus gaunas.
    Dar gerai, kai prispaudus reikalui gali išsirinkti kažką ko tau reikia (ar bent jau pakenčiamai tinka) čia ir dabar.

    Žodžiu manau, kad tiems kam tai yra pagrindinis verslas ir dirba kiek kitaip nei tie, kurie turi galimybę atvežti daiktą ir epizodiškai kažką parduoda. Ir nieko čia keisto mano galva. Va pats pagalvok kokį sandėlį atsikrautum jei šalia pagrindinės veiklos sugalvotum pardavinėti inventorių.
    Be to prieš perkant paprastai kyla noras pasikonsultuoti :)
    Va čia tet-a-tet bendravimas ir yra pardavėjų žvejybos įrankis :)
    Ypač jei dar neturi vienareikšmiškai aiškios savo nuomonės.
    Žodžiu daug įvairių niuansų čia slypi ... :)

    Jei apie web 0.1 ... Manrods čia išvis niprieko nei 0.1 nei 2.0 nei dar kažkiek. Kreivam sprendimui, turiniui ar servisui kad ir web 3.141592653589... gali bandyt priklijuot, bet jis nuo to neišsitiesins :)
    Va bures.lt pavyzdžiu jei neturi kuom užpildyt turinio tai ir pats varikliukas bevertis ...
    Gal tiesiog esant salyginai nedideliam e-shop'ų skaičiui ir mažokai konkurencijai kokybė ir kenčia ...
    Jei nėra kažkokio serviso pasiūlos, matyt nėra paklausos arba serviso kaina nebetenkina ...

    Žodžiu čia tema kontempliacijai prie alauz :)

    P.S. Rimvi dėl USA, užtai pas mus atostogų daugiau ir jas net ne valandom skaičiuoja :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. ot paprieshtarausiu
    "Matai stuf'as ne crocs'ai. Ir rinka jam ant LT ne tokia kaip batams. "
    sure. bet del to dar tik labiau reikia stengtis kiek imanoma placiau skleisti zinia apie savo prekes.

    "Tad ir sandėlį laikyti sau gali leist tik nedaugelis pardavėjų. "
    Bent trys minimum normalius sandelius laiko

    "O ką kiekvienas parduoda, manau, gana aišku. Eini į internetą, renkiesi ir užsisakai." Man aishku. Pranui is bebrusu gali buti ir ne. Netgi turiu ne viena skambuti "kur ka pirkti"

    "Be to prieš perkant paprastai kyla noras pasikonsultuoti :) "
    E-shopas neturi buti kliutis bendrauti su offline shopu.

    "Žodžiu daug įvairių niuansų čia slypi ... :)"
    dirbu internetiniame biznyje, ir tai labai gerai suprantu. Bet ju yra visur, o jei nera, jie yra sukuriami.

    "Jei nėra kažkokio serviso pasiūlos, matyt nėra paklausos arba serviso kaina nebetenkina ..." Kiek man teke susidurti su e-bizniu tai nera sveikatos viska padaryti gerai. tai tenkinamasi arba beveik gerai arba ishviso ishjungiam... o pinigu kartais ne tiek daug ir reikia.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Mulia, tai pirmyn! Kokios problemos?
    Pažadu kažką nusipirkti ir dėl nuolaidos telefonu nepaskambinti! :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Tai matyt tau iš pirkėjiškos varpinės ir atrodo kad tai labai gerai, lengva, pigu ir pelninga ... O va pardavėjam, matomai, taip neatrodo.

    Pavyzdys tas pats pigu.lt. Sukišti keli milijonai, o dėl kažkokios nesamonės klientai prarandami.

    AtsakytiPanaikinti
  6. Bet gi pigu pvz yra tipishkas zmogishko faktoriaus pvz. ir ne milijonuose reikalas

    AtsakytiPanaikinti
  7. Nebūčiau toks tikras.
    Galima įvardint ir kaip gliūką sistemoj. Tą žmogišką faktorių gerai pagalvojus techniškai eliminuot imho visai įmanoma.

    Kažkaip tu čia ant senai praėjusios ir gana skaudžiai lūžusios .com bangos pataikei ... :)

    Aš noriu pasakyt, tai kad e-biznis, kad jis būtų pelningas, nėra nei laibai pigu nei paprasta.
    Ir mūsų stuf'o pardavėjams mano grubiu vertinimu tai visai neapsimoka.
    O kai neapsimoka, tai apie ką toliau kalbėt?

    AtsakytiPanaikinti
  8. jus kolegos zvelkite placiau ! Ar yra skirtumas ar eshopas lietuviu kalba, ar anglu, rusu ? Man atrodo tik moralinis.
    Jei Lietuvai sandelis mazas - tai kodel negali buti sandelis ant LT, LV, EST ? Gi tada jau rinka normali gaunasi ! O jei dar lenkus prideti - is viso dafiga. (tiesa lenkams turbut lenkijos pakanka, ir jiems px plesti viarsla i siaure).
    Anyway - problema tampa nebe rinka. Gi blyn e-shopo ir pgr. provalumas, kad geografiniai veiksniai negalioja, point-of-sale kastai minimizuojasi. IMHO - problema logistikoje Mane tai stebina Europines logistikos neissivystymas ir brangumas. Velgi prisimenant USA - atstumai ten didesni nei Europoje, logistinis servisas nepalyginamai geresnis ir pigesnis. Del ko ? - del to , kad yra hyper-mega-logistai, kurie unifikavesi apima visa USA teritorija ? Nu atsiprasau, DHL, UPS, Fedex yra ir ant Europos, ogi ir ant Lietuvos, bet realiai naudojami tik firmoms dokumentus pristatineti.

    Taigi vien Lietuvai orientuoti e-shopai yra imanomi, bet neikertu, kodel negali buti geras eshopas su ~2day deliveriu bent jau ant Balticu.

    AtsakytiPanaikinti
  9. Nu į logistinio verslo subtilybes gal nesigilinsiu, bet klausimas kodėl taip yra gan įdomus.
    Vistik e-shopo veikoje geritas ir pigus pristatymas iš betkokio taško į betkokį yra vienas svarbiausių veiksnių. Esu girdėjęs, kad tos pačios amazonės didžiausias galvos skausmas ir buvo logistika. Ir tas problemas išspręndus visas verslas "nuvažiavo".
    Vat kodėl tie patys pasauliniai grandai neužtikrina pristatymo net į tas šalis kur turi atstovybes? Who knows?

    AtsakytiPanaikinti

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.